Carina

Några tankar från en riksdagsledamot

Drömmar

Publicerad 2014-01-17 21:01:49 i Allmänt, TV, barn, familj, företagande, lärare, näringsliv, utbildning,

Alla har vi drömmar om framtiden, min är efter 25 år i demokratins tjänst att återgå till mina barndomsdrömmar. När jag var mellan 8-12 drömde jag om att i första hand bli sångerska och andra hand inredningsdekoratör. När jag till hösten lämnar riksdagen gäller det att ha nya planer. Jag har det och efter funderingar så väcker jag upp drömmen och mitt stora fritidsintresse trädgård. 
Jag har påbörjat en utbildningen i trädgårdsdesign med tanke att starta företag och sälja tjänster. 
Idag har jag tagit de första stegen känns bra men krävande, inte minst med tanke på att lära sig studera inte bara läsa in texter. 

Planerar hemsida håll ögonen öppna , ger en hint här

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Född i arbetarklassen och fått chansen att vara med och påverka framtiden. Politik är att vilja men också makt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela