Carina

Några tankar från en riksdagsledamot

Veckan som gick och kommer

Publicerad 2009-11-08 21:00:52 i Allmänt,

Veckan som gick handlade mest om att lämn aåterbud till det mesta då jag varit förskyld och haft ont i halsen.
Var såpass dålig att jag gjorde sjukanmälan och stannade hemma i Lenhovda. Vill inte heller smitta ner alla andra.

Veckan som kommer ska jag ha en praktikant under två dagar. Tänker också gå på frukostmöte med Företagarna då de ska presentaera småföretagsbarometern. Vad som kommer fram där kommer att vara avgörande för hur många ser på den närmaste framtiden.
På onsdag kväll har helgas sin jubileumskväll det är något jag ser fram emot, men innan dess är det lite jobb kvar att göra vad gäller förberedelse.

Förövrigt är det det vanliga utskott och debatt,votering.

Har också en hel del att jobba igen efter nästan en veckas sjukdom. Carina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Född i arbetarklassen och fått chansen att vara med och påverka framtiden. Politik är att vilja men också makt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela