Carina

Några tankar från en riksdagsledamot

För tidigt!

Publicerad 2008-10-31 14:03:20 i Allmänt,

Har haft mycket att skriva om de senast veckorna,men inte haft riktigt med lust för att formulera texter och rätt som jag alltid skriver själv så blir det tomt ibland på bloggen. Men nu börjar lusten komma tillbaka dock tänkte jag inte kommentera politiken idag utan mer att jag retar mig på ALLA butiker som redan har julsaker framme och det är mycket saker också. Därtill spelar de för mycket hög dunkadunka musik. Varför kan inte saker och ting vara lite lagom ?

Trevlig helg Carina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Född i arbetarklassen och fått chansen att vara med och påverka framtiden. Politik är att vilja men också makt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela