Carina

Några tankar från en riksdagsledamot

Synpunkter

Publicerad 2005-05-18 16:37:18 i Allmänt,

Har idag fått synpunkter på hur jag stavar.Bra att ni läser och påpekar. Vill därför skriva lite kort hur jag jobbar med min blogg. Jag skriver ner de tankar som jag har just i skrivande stund, och har aldrig någon spökskrivare. Jag är inte bra på att stava vilket jag delar med många andra i samhället.Är därför särskilt tacksam för rättstavningsprogram. Många kan nog tycka att en riksdagsledamot ska kunna stava rätt och bygga upp meningar på rätt sätt och det kan jag dela. Samtidigt ska vi riksdagsledamöter avspegla samhället därför är vi inte perfekta. Hinner tyvärr inte skriva mer just nu är på väg till flygplatsen.Carina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Född i arbetarklassen och fått chansen att vara med och påverka framtiden. Politik är att vilja men också makt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela