Carina

Några tankar från en riksdagsledamot

Latinamerika

Publicerad 2009-01-11 03:14:19 i Allmänt,

Har nu varit pa resa ett tag fatt uppleva manga olika saker. Att  fa mota och fa insyn hos de alra fattigaste i var varld ar larorikt men det forpliktar ocksa. Jag aterkommer om detta ár jag kommer hem.

Har under resan haft for avsikt att skriva varje dag via mobilen men tyvarr har inte kontakten med internet funkat.
Visst har det funnits mojlighet till internet pa hotellen men det har varit program hela dagarna och aven del av kvallarna sa jag har prioriterat att reflektera och vila.

Nar jag kommer till Sverige kommer jag bla att beratta om motet med presidenten.

For er som underar sa hittar jag inte hur man skriver prickar och punkter over vara bokstaver. Carina

Kommentarer

Postat av: belinda yip

Publicerad 2009-04-27 13:33:29

Hej, jag har pratat med er riksdagen m. men ingenav de göra någonting, det angåenden Svenska staten har gjort lag brot mot kina bank, internationalhandelskammarens bestämmelse. och påtvinga mig i över 10 olagligt, hade jag skickat till Eudomstolar,Eu domstolen sa att det ärsverige skyldigt att leverera lagareftersom sverige har avtal med de, har skickat minst 5 gåger var till JO. JK men de strunta i statens olagligt, har prata med er riksdagen och regeringen, men alla verkarädsla för någon ondskan, nyligen har jag kommer pådet finns utgivare lag som binda fast regeringen skall övervaka enligthet och riktighet, men åklagar myndigheter har inte gjrot någonting, utivare lag är

utgivare lag 17. Svensk författningssamling 1996:1515 t.o.m. SFS 2008:1388

Förordning (1996:1515) med instruktion för Regeringskansliet

Den chefstjänsteman i Justitiedepartementet som är utgivare av Svensk författningssamling ska i samverkan med rättschefen i Statsrådsberedningen vaka över lagenlighet, följdriktighet och enhetlighet i författningsförslag, förslag till riksdagen och kommittédirektiv samt främja en enhetlig handläggning av ärenden inom Regeringskansliet.



har jag också säger till åklaga enhet att jag skulle hjälpa Sverige mycket, bara att jag har stort kontakt nät i Kina. men till nu händer ingenting. Just nu Svenska statens brott är känn i Kina, och kines konsulat, därför ni har tapa mycket äffre i Kina, ksnske därför det finns inte 1000 företag till kalmar bara detta. det trojag att det kan blir mycket värre, om regeringen inte stå för utgivare lag.

undra att kan ni se till att detta fungera? belinda yip [email protected]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Född i arbetarklassen och fått chansen att vara med och påverka framtiden. Politik är att vilja men också makt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela