Carina

Några tankar från en riksdagsledamot

Skön Jul

Publicerad 2008-12-29 16:55:59 i Allmänt,

Hoppas alla bloggare haft en skön och avkopplande jul. Det har jag själv haft tillsammans med familjen.
Har också fått tid till vila och har medvetet avstått från att närma mig datorn. Kan behövas lite vila från alla e-post.
Datorn är ju ett hjälpmedel som ska underlätta arbetet och visst gör den det fast ibalnd upplever jag att den mer skapar stress för allt som måste göras utifrån alla e-post som kommer.
Efter 3 dagar med julmat julmat som jag älskar sp var det underbart gott att igår äta pommes med fläskkotlett blev kontrast vilket smaklökarna gillade.

Just nu håller jag på att planera packningen inför resan till Latinamerika 2 januari.Carina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Född i arbetarklassen och fått chansen att vara med och påverka framtiden. Politik är att vilja men också makt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela