Carina

Några tankar från en riksdagsledamot

Ny vecka

Publicerad 2007-05-21 17:35:42 i Allmänt,

Ny vecka och nya tag. Börjar med att jag är förskyld och hopplöst trött, vilket gör att allt tar mycket längre tid att utföra än vanligt.
Har idag varit på mitt sista styreslemöte med Uppvidingehus där jag varit ordförande,känns lite vemodligt att lämna inte minst med tanke på de planer på byggnation vi diskuterat. Men var sak har sin tid och att leda ett allmännyttigt bolag och samtidigt vara i opposition i riksdagen är tidsmässigt svårt.

Nu ska jag åka på ett partimöte här i kommun där bl.a Polisen ska medverka.Carina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Född i arbetarklassen och fått chansen att vara med och påverka framtiden. Politik är att vilja men också makt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela