Carina

Några tankar från en riksdagsledamot

OS Pizza

Publicerad 2006-03-19 20:39:40 i Allmänt,

Hörde på nyheterna i fredags kväll om en pizzeriägare som hade gjort en OS pizza, förmodligen för att locka kunder. Nu kräver olympiska kommitten skadestånd,hade det varit 1 april hade jag trott det var ett skämt. Funderarde så här i schlagerfestivalstider hur många pizzerior eller andra resturanger som har schlagerpizza,schlageröl,schlagerbakelse osv förmodligen en och annan och jag tycker det är ok, och jag tycker att man överreagerar från olympiska kommitten. Man får nästan lite känsla av David och Goliat.
Förövrigt har S-kvinnor i Kronoberg haft sitt årsmöte  i helgen vilket var bra och vi fick mer kunskap om hur polisen arbetar med familjerelaterat våld.
Imorgon måndag ska jag på frukostmöte LO-SAP och sedan ut på arbetsplatsbesök med Anna Hedh.
På kvällen har Uppvidinge AK sitt årsmöte.
Denna kommande vecka blir ganska tuff med hög arbetsbelastning. Carina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Född i arbetarklassen och fått chansen att vara med och påverka framtiden. Politik är att vilja men också makt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela