Carina

Några tankar från en riksdagsledamot

Förkylning och äntligen vår

Publicerad 2006-03-29 14:40:34 i Allmänt,

I söndagskväll kom en förkylning flygande och drabbade mig. Har därför varit sängliggande i två dagar, men är nu på bättringsvägen.
I helgen hade vi distriktskongress och jag fick åter förtroendet att stå på plats två på riksdagslistan.
Det mest spännande i helgen var att på de hotell vi bodde var det klassträff och där träffade jag fyra gamla klasskamrater från det jag gick på Moheda skolan årskurs 4-6. Jättekul och tänk de var sig rätt så lika när man visste vilka de var.
Förövrigt har Kalle och jag idag varit på gamla fotbollsplanen (för jag orkar inte gå med honom)
och där var det plogat och gräset framme, det var en lycklig hund som kunde rusa runt i full fart.
Vi både kastade hundleksaker som han hämtade som gömde så han kunde söka,så det kändes bra för såväl hund som matte. Carina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Född i arbetarklassen och fått chansen att vara med och påverka framtiden. Politik är att vilja men också makt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela