Carina

Några tankar från en riksdagsledamot

många bollar i luften

Publicerad 2006-06-16 15:59:08 i Allmänt,

hur jag än försöker hinna skriva i dessa bråda dagar så kommer det alltid något emellan som tar den lediga tid jag har mellan alla möten och aktiviteter. Hade tänkt skriva och reflektera över gårdagens partiledardebatt den var bra och ideologisk vilken är bra för valdebatten. det handlar om fortsatt utbyggnad av välfärden och trygghetssystem eller ett nytt samhälle där den enskilda individen själv löser välfärd och trygghetsförsäkringar. nu ska jag straxt iväg på körövning med sossekören som ska ha premiär ikväll så jag önskar alla en trevlig helg.Carina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Född i arbetarklassen och fått chansen att vara med och påverka framtiden. Politik är att vilja men också makt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela