Carina

Några tankar från en riksdagsledamot

Lite lagom

Publicerad 2006-01-22 20:50:37 i Allmänt,

Idag söndag är det kallt -19,6 grader och såväl jag som Kalle vill helst vara inne i stugvärmen.
Idag har vi varit på handboll Alstermo-Kristianstad det gick inte så bra för Alstermo tyvärr,kändes lite som om det gott troll i bollen Sen är det väl så med bollsport att det bra lag har lite tur också,och det hade inte Alstermo idag.
Imorgon bitte kommer det hantverkare hit för vi har investerat i en braskamin,det blir varm och skönt när det blir klart,och det kommer också att gå åt mindre el.
Förövrigt så har jag en arbetsvecka som känns lite lagom.Imorgon måndag ett seminarium omk svarttaxi och sedan ett partimöte på kvällen. Sedan blir det Stockholm mellan tis-torsdag.På fredag har jag två möten och under veckan  (förutom måndag) inga nu kända kvällsmöten.
Men det kan ändra sig snabbt och förövrigt så har jag en massa administrativt som behöver göras.Carina


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Född i arbetarklassen och fått chansen att vara med och påverka framtiden. Politik är att vilja men också makt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela