Carina

Några tankar från en riksdagsledamot

Damkronor Grattis

Publicerad 2006-02-23 16:44:02 i Allmänt,

Det är roligt att det gick så bra för damkronorna,synd tycker jag att vi inte får möjlighet att hylla dem folkligt här i huvudstaden nu när de landar om en stund. Visserligen kan man åka ut till Arlanda till Olympic Village i Sky city men det hade varit roligare med en folkfest på Sergels torg.
Jag fattar inte varför inte Ishockyförbundet tar chansen och visar upp sig för den breda allmänheten,borde vara ett gyllene tillfälle att visa upp sin sport och rekrytera nya tjejer till att spela hocky. Carina

Kommentarer

Postat av: asynja

Publicerad 2006-02-23 16:51:57

Jag håller absolut med! Varför ska inte tjejerna till sergel? Killarna kan man ju alltid hylla där...Vad är skillnaden??? Sånt blir jag ruskigt irriterad på!!!

Må gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Född i arbetarklassen och fått chansen att vara med och påverka framtiden. Politik är att vilja men också makt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela