Carina

Några tankar från en riksdagsledamot

Våren

Publicerad 2006-04-11 20:59:59 i Allmänt,

Denna vecka jobbar vi hemmifrån våra län och jag har inte planerat in fullt med aktiviteter varje dag vilket känns lite skönt. Ibland kan man behöva lite andrum och tid till tankar och att jobba med sina ständiga post och läshögar.
Har förövrigt också hunnit med tidiga morgonpromenader med Kalle vilket är ljuvligt nu när vi går mot ljusare tider.

Jag delar din uppfattning Monica att det är tid  att få prata politik och inte affärer.
Jag upplever att de flesta jag möter också vill det.
Det är också viktigt att utrymme ges till väljarna att få jämföra vår politik mot borgarnas.

Nu tänker jag ta det lite lugnt några dagar och kommer inte att skriva på bloggen förren nästa vecka
då vi presenterar vårbudgeten.

Glad Påsk  alla bloggare.Carina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Född i arbetarklassen och fått chansen att vara med och påverka framtiden. Politik är att vilja men också makt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela