Carina

Några tankar från en riksdagsledamot

Mest administrativt

Publicerad 2006-04-19 19:25:28 i Allmänt,

Idag har jag inga direkta funderingar försöker mest jobba undan min post och svara på brev ringer samtal osv. Det finns många olika saker i vardagen vi riksdagsledsmöter jobbar med som kanske inte alltid syns utåt. Förövrigt så jobbar man mycket med olika politiska frågor i möte med människor. Lyssnar in, ställer frågor till ministrar och sakkunniga osv.
På fredag ska jag upp i talarstolen och prata om regelförbättringar för företagen, sen åker jag till Ronneby på LO:s årsmöte.
Kunde idag inte låta bli (när solen lyste) att leta upp en uteservering och satt där och åt lunch, det var ljuvligt att sitta i solen,känner att man nu längtar efter sol och värme.Carina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Född i arbetarklassen och fått chansen att vara med och påverka framtiden. Politik är att vilja men också makt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela