Carina

Några tankar från en riksdagsledamot

Veckans aktiviteter

Publicerad 2005-10-23 21:35:44 i Allmänt,

Imorgon måndag har jag en lång arbetsdag och kommer att vara på resande fot så jag kommer inte hinna skriva på bloggen. Ska till Emmaboda på LO:s halvårsmöte. På kvällen ska jag till Alvesta och medverka på ett partimöte. På tisdag åker jag till riksdagen där det blir sedvanligt arbete med utskott osv. Kommer på onsdag att ha två praktikanter från Skog- och Träfacket samt besök från Metall avd 74. Det blir nog en spännande dag. På fredag ska jag och VD ha hyresgästförhandlingar(Jag är ordförande i Uppvidingehus AB) sen på lördag börjar kongressen. Så det blir två tuffa veckor vad gäller arbetstid. Carina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Född i arbetarklassen och fått chansen att vara med och påverka framtiden. Politik är att vilja men också makt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela