Carina

Några tankar från en riksdagsledamot

Fullspäckad dag

Publicerad 2005-10-09 22:09:11 i Allmänt,

Nu är det söndagkväll och jag sitter och förbereder mig inför morgondagen. Ska till Ljungby och träffa elever på Hammarskolan som läser mediaprogrammet. De ska intervjua mig ska bli intressant. Sen ska jag träffa lärare och även på arbetsplatsbesök. Därefter på ett möte med olika näringslivsföreträdare i länet för att avsluta med ett partimöte på hemmplan där vi ska sjunga allsång bl.a Så jag kommer inte att hinna med några tankar på bloggen under måndagen,men med dessa rader vet ni vad jag gör istället. Carina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Född i arbetarklassen och fått chansen att vara med och påverka framtiden. Politik är att vilja men också makt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela