Carina

Några tankar från en riksdagsledamot

Vinterdag

Publicerad 2005-11-30 20:38:00 i Allmänt,

Idag har jag varit hemma i länet för att vara på ett möte med pensionärer. Det var
många olika frågor som kom upp som framtidens pensioner, polisens arbete, AMS och samarbete mellan myndigheter.
Förövrigt så är Småland här där jag bor just nu fantastiskt vackert som ett vykort.
Snö såväl på marken som på träden skapar harmoni och lugn , då är det skönt med en skogspromenad i solen som jag och kalle kunde göra på förmiddagen idag. Förr mig är det livskvallite.Carina

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2005-12-01 17:40:18

Stödjer ABF och Folkbildningsrådet den extremistiska wahabismen med skattepengar? Wahabismen är ju den extremistiska rörelse som den 18-årige terroristmisstänkte svensken som nu sitter häktad i Bosnien, bekänner sig till.

http://www.riksdagen.se/webbnav/index.aspx?sq=1&nid=63&rm=2005%2F06&nr=142

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Född i arbetarklassen och fått chansen att vara med och påverka framtiden. Politik är att vilja men också makt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela